Kamis, 18 Agustus 2011

aku sayang semua :) *kelas 12 ap 2

dari dulu aku masuk kelas AP 2 teruuus , tapi aku senag coz' tdk penah tepiah dengan kawan2 aku , n yang uat aku makin senang adlh betambah kawan dari kelas AP 3 . 

kawan aku sayang :

yang ni namanya MEY SARI PUTRI SAMOSIR . ni kawan aku, aku sayang nya ;p kawan aku dari kelas 1 heheh berarti dah bekawan 3 tahun . nya pemarah kalau aku tak yatat di sekolah , kalau aku malas dia yang suka marahkan aku . tapi aku tau diamarah kan aku coz dia mau aku rajin , dia mau aku lebih baik. aku syang mey

 yang ni satu namanya EMA DELVIA .dia kawan aku pertama masuk sekolah :) aku sayng dia , aku rasa dia ni gila mcm ULEK LADO . dia memang lasak , mohon di maklumi -.- but but but but but AKU SYANG DIA ♥ :)
 yang ini namanya AMELYA FEBRIANI . dia ni kawan sekelas aku dari kelas 1 , but au baru bekawan dengan dia dekat mulai kelas 3 ni hekhekhek . aku juga ayang amel
 miss lebay satu ni namanya NORI BASTION . aku baru bekawan dengan dia . aku pikir dia tu pendiam , ternya "MASYA ALLAH .... MASYA ALLAH .... "lagunya maher zain *aku rasa :D kelakuannya naujubilah nijalik , cerewet tapi dia yang mau dengar semua crita aku , dia kwn curhat aku ;p aku sayng kau noyyyyi tayang :*
 last . ni namanya ESTER KISTINA . dia juga kawan baru aku dari kelas AP 3 , dia yang baik au juga sayng dia . aku saygn koo eteeer tayang

hanya itu yang dapat sya sampaikan , sekian dan terimakasih :D



ini saya dedikasikan untuk kawan aku semua : memey tayang , ema bagong tayang , amel tayang eter tayang , n noyyi tayang :* 
hekhekhek :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar